Site Loader

Klíčový není jen design webu, ale především konkrétní stránku, na kterou konverzi umístíte. Kromě řady dalších faktorů patří mezi nejdůležitější tzv. poměr pozornosti (attention ratio). V tomto ohledu je naprosto ideální, když dosáhnete poměru pozornosti 1:1. A vždy myslete na to, že jedna stránka má vždy jeden cíl.
 
Prodej je samozřejmě klíčem k úspěchu. A k tomu se zase dostanete dík tomu, že přivedete klienta až do košíku. Když se vám podaří vytvořit správné a snadné kroky, které budou moci uživatelé sledovat, získáte vše, po čem toužíte.
 graf analýzy marketingu

Základní čtyři typy stránek, na které cílit s reklamou

Zapamatujte si toto: čím obecnější stránka je, tím více úkonů na ní můžete udělat. To znamená, že uživatel může jít do mnoha směrů a tím pádem se nedostane tam, kam chcete. Konverze ovšem spočívá v tom, že ho dostanete postupnými kroky od prokliku z PPC až po dokončení nákupu. Slouží k tomu zejména tzv. call to action, neboli výzva k akci. Tu můžete umístit na čtyři různá místa, a to:

  • úvodní,
  • interní,
  • landing page,
  • microsite.

 vývoj podnikání
Každý z těchto cílů přitom vykazuje jiný poměr pozornosti. Nejlepší je microsite, kde najdete konkrétní cíl, např. stažení e-booku. Jde o odkaz, který je vytvořen pouze pro tuto příležitost. Landing page je na druhém místě. Nabízet může čtečku e-knih, do které si poté můžete stáhnout konkrétní knihu. První dva typy nejsou pro konverzi nejlepší, protože je tam příliš mnoho možných úkonů.
 

Jak správně vést?

Přimět klienty, aby šli přesně tam, kam je chcete dostat je poměrně jednoduché. Důležité je především použití výrazných prvků, které povedou k akci. Nejčastěji se využívají tlačítka výrazných barev, na kterých je přesně uvedeno, co mají udělat. Ideální je využívat sloves jako „stáhněte si“, „pořiďte si“, „přejděte do košíku“ apod.
 strategie podnikání
Nezapomínejte ani na analýzu výsledků. Nejlepší je použít metodu A/B testování. Díky tomu snadno zjistíte, jaké změny potřebujete udělat. Jak kvalitní jsou jednotlivé odkazy, míra kvality a poměry pozornosti. Čtenost článků, reference apod.